mina planer för resten av sommaren!

I helgen så åker jag till Stadium SportCamp i en vecka, kommer tyvärr inte blir någon uppdatering den veckan men det säkert en massa tidsinställda inlägg ska jag försöka hinna med :) 
 
När jag kommer hem från Stadium SportsCamp så kommer jag vara hemma i typ 2 dagar sen vidare till Ockebo till en stuga där och umgå lite med familjen. mys! kommer vara där i 6-7 dagar!och det är så långt ute på landet som det kan gå. Men ska försöka fixa internet där. Annars kommer jag dö! :( 
 
Efter Ockebo blir jag hemma i 2 dagar igen sen vidare till Gotland på fotbollscup i 5 dagar. och då är vi redan inne i Augusti månad. Kommer hem den 5 Augusti. Hemma i någon vecka sen till Småland förmodligen med Linn till den 20:onde augusti :)





» ella

sv: soft! jag har packat åså :) kram

2012-07-13 » 00:47:11
» sanna

Snygg outfit!

2012-07-13 » 02:37:21

sv; jaha okej,kul! hoppas ni får bättre väder än oss! här spöregnar det;/

2012-07-13 » 09:37:31

Snyggt!:)

2012-07-13 » 18:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback