Svar på frågestund!

Har du någon fobi?- Sniglar.
Vilka bloggar följer du?- http://www.widerstedt.com/ och massa kompisar! 
Vilken sorts trosor har du oftast på dig?- String :$
Vad gillar du mest med dig själv?- mitt hår & läppar tror jag :)
Förhållande eller singel- komplecerat
Drömyrke- Snut
Tre saker hos en kille jag gillar- Ögonen, Håret, Leendet
Varför börja du blogga?- Tidsfördriv
Vill du ligga med mig?- Nej Oscar Brook det vill jag inte.
Är du oskuld?- nej
Hur gammal va du när du förlorade oskulden?- 13.
Varför har du en blå tå- haha för att den är känd. nejmen den är sönder trampad och möglig.
Hur ofta dricker du mjölk i smyg?- öhm.. för ofta för att räkna. :$
Vem av alla dina sysslingar är den bästa?- Elin såklart! ;)
När va vi i ditt kök senast?- Nyss typ.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback